Som kjent har vi jobbet en stund med å få til et felles
arrangement for jenteårgangene 2001, 2002, 2003 og 2004. Bakgrunnen for dette
er at vi har en felles målsetting om å holde på spillerne våre så lenge som
mulig, og å ha et godt og differensiert tilbud til alle, uavhengig av ambisjonsnivå.
Tiltaket blir godt mottatt av klubben, som støtter arrangementet økonomisk.
Alle lagledere og trenere på de fire årgangene har vært med på planleggingen,
og vi gleder oss stort til en helg med fotball og samhold i fokus!
Selv om vi har mottatt betydelig økonomisk støtte, setter vi
egenandelen til kr. 300,- for alle spillere. Voksne ledsagere betaler ikke
egenandel.
Bindende påmelding ved innbetaling av kr. 300,- til konto 1503.40.94877
Merk innbetalingen med egenandel jentecamp 2015 + spillerens navn + foresattes
navn hvis foresatt skal være med. Påmeldings- og betalingsfrist: 12. april 2015
Etter påske sender vi ut et skjema med grunnregler for
jentene under campen. Her ber vi også om noe informasjon, dere får anledning
til å komme med ønsker og dere får en pakkeliste.
Før ankomst deler vi de påmeldte jentene inn i lag på tvers
av årsklasser. Lagene holder sammen gjennom campen, får oppgaver sammen og
spiller sammen i cupen siste dag.
Vi deler foresatte inn i grupper som jobber sammen med
lagene. Foresatte kan melde seg på
samtidig som de melder på spillerne. Vi trenger 1 foresatt per 2-3 spiller,
men kan være flere.
Alle lag og foresatte blir satt opp på vakter/oppgaver i
forhold til dugnad, kjøkkentjeneste og opprydding/vasking av fellesområder.
Foresatte kan få andre oppgaver i tillegg. Trenerne på de forskjellige
årsklassene utarbeider det faglige opplegget.
Vi bor årsklasse for årsklasse. Inndeling i rom gjøres av
oss på forhånd. Om det er spesielle forhold dere vil gjøre oppmerksomme på, gjør
dere det i skjemaet som dere må returnere og som kommer etter påske.
I tillegg til faste måltider sørger vi for å ha en god del
frukt til dem som trenger mellommåltider.
Fredag
16-17 Noen (John, Fredrik, Arne og Thor Jørgen) reiser
nedover tidligere enn hovedbølet. Fortroppen fordeler senger og begynner å
rydde maten.
18 (ca) Ankomst Lunde. Innkvartering, samling med
laginndeling og utdeling av oppgaver (dugnad, lagmotto/kamprop, underholdning
lørdag kveld, kjøkkentjeneste, rydding og vasking av fellesområdene).
1815-20 Dugnad for jentene, voksne lager mat
20-2030 Felles middag
21- 23 Quiz og annen underholdning og kos med snacks i
peisestua
23 Ro
Lørdag
9-930 Felles frokost
10-12 Årklassektiviteter. Årsklassene organiserer selv.
12 Bading?
1230-13 Felles lunsj.
1330-16 Trening med lagene
16: Bading?
1630-17 Felles middag
1730-1930 Friaktiviterer og/eller årklasseaktiviteter, kanskje
lagene finpusser underholdningen?
1930 Bading?
20-2030 Felles kveldsmat
21-23 Underholdning fra lagene, kos med snacks og godteri i
peisestua
Ro kl 23
Evt en overraskelse i programmet fra de voksne?
Søndag
9-930 Felles frokost
930-1030 Opprydding og klargjøring
11-15 Cup med innlagt lunsjgrilling
Retur søndag ettermiddag
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar